Σελίδες

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

EyeSlices: Biotanix + Professional

( In Greek )

Καλησπέρα κορίτσια!

Η συγκεκριμένη ανάρτηση απευθύνεται σε ένα προιόν που δεν γνώριζα την ύπαρξή του.
Τα EyeSlices είναι φέτες ματιών από κρυογέλη, κατάλληλα για την ξεκόυραση κ την θεραπεία παθήσεων της περιοχής των ματιών. Στην ουσία μιλάμε για ζελεδάκια που βάζεις στα μάτια σου, είτε για να χαλαρώσεις είτε για να καταπολεμήσεις μαύρους κύκλους, ρυτίδες, κούραση κλπ.

Το site της εταιρίας http://www.eyeslices.gr/ για να ψαχουλέψετε με την ησυχία σας περισσότερο περι συστατικών κ λειτουργίας.
Εγώ είμαι εδώ για να σας μιλήσω πέρα από αυτά που γράφει η συσκευασία.

Σημαντικός παράγοντας πριν ξεκινήσω είναι το οτι η περιοχή των ματιών μου δεν αποτελεί για μένα ιδιαίτερο πρόβλημα, εφόσον δεν παρουσιάζω έντονους μαύρους κύκλους, ούτε μεγάλου βαθμού γραμμές έκφρασης.
Όμως, μπορώ να πω στα σίγουρα πως με βοηθάνε πάρα μα πάρα πολύ, κάθε μέρα, οποιαδήποτε ώρα του 24ωρου μου, καθώς η δουλειά γραφείου, μπροστά από τόσες ώρες σε υπολογιστή, όπως κ οι μέρες που βρίσκομαι εκτός σπιτιου κ κουράζομαι, σε συνδιασμό με την έλλειψη ύπνου, έχουν σαν αποτέλεσμα το μόνο που να θέλω να είναι να βάλω κρύα κουτάλια κ πανάκια παγωμένα στα μάτια μου, να τα κλείσω κ να διώξω την κούραση.
Αυτό ακριβώς κανουν οι φέτες κρυογέλης Professional σε μένα!!!

Κάθε μέρα τα χρησιμοποιώ για 6 λεπτά στα μάτια μου, παγωμένα από το ψυγείο κ αμέσως είναι σαν να έχω ξυπνήσει από ένα 8ωρο ύπνου!!! Παγώνει η γύρω περιοχή των ματιών, κ νιώθω σαν να έχω βάλει ενυδατική, χωρις όμως την αίσθηση οτι κολλάει κάτι πάνω μου. Ειναι στεγνο κ λείο το δερμα.
Πολύ με ενθουσίασε αυτό!
Προφανώς, δεν μπορώ να πω οτι τώρα δεν εχω μαύρους κύκλους, διότι τέτοια αποτελεσματα  γίνονται ορατά μετά από πολλές κ συστηματικές χρήσεις. Σίγουρα όμως, εξισορροπει την απόχρωση των κύκλων με το υπόλοιπο δέρμα, γι αυτο κ δειχνει πιο φρέσκο μετά! Μειώνει δηλαδη την αντίθεση ήπιας μορφής κύκλων με το υπόλοιπο πρόσωπο, επομένως κ άβαφη φαίνεσαι περισσότερο ξεκούραστη.
Η χρήση του είναι για 10 με 12 φορές, όμως εγώ συνεχίζω ακόμα, διότι ασχέτως του οτι καταλαβαίνω πως έχει μεινει λιγο ακομα απο το τζελ που περιέχει, μ'αρεσει κ η αισθηση που αφήνει είτε είχε το υγρο ειτε οχι. Επομένως, τα 30 ευρώ μπορει να φαίνονται πολλά, αλλα αν τα διατηρεις κ τα προσέχεις, θα σου κρατήσουν κ πιο πολύ. Μιλάμε κ για την επαγγελματική σειρα της εταιρίας, επομένως γύναικες με ουσιαστικό πρόβλημα που ψάχνουν λύσεις σε κρέμες ή αλλους τρόπους, θα το βρουν σωτήριο!!!
Επιπλεόν, μπορειτε να τα βρειτε ειτε απο το site, ειτε απο φαρμακεια σε προσφορές.
Το προιον στάλθηκε εκ μέρους της εταιρίας για δωρεάν δοκιμή.

Αυτό που δοκίμασε η μαμά μου, είναι απο την απλή σειρά, αυτή που αφορά ενα στοχευμένο πρόβλημα, τις ρυτίδες.
Κ εδώ το ίδιο. Προφανως με χρηση μιας συσκευασιας, δεν εχουν φυγει οι γραμμές, ομως νιωθει την περιοχη κατω απο τα ματια αλλα κ γυρω γυρω καπως πιο σφρυγγυλή. Όσο πιο πολύ τα χρησιμοποιείς, τόσο πιο εγκυρα αποτελεσμάτα βλέπεις!
Ειναι αληθεια πως κ τα δυο τσιτώνουν το δέρμα απο την πρώτη χρήση. Το συγκεκριμένο είναι φθηνοτερο, στα 20 ευρω, με την ίδια όμορφη πλαστική θήκη.
Εχει κ αλλες κατηγοριες η σειρα αυτη, κ νομιζώ πως αυτη που αφορα τα κόκκινα μάτια κ την καταπολέμηση αλλεργιων θα την αγοράσω, απλα κ μόνο επειδη θα μου φανεί πιο χρήσιμη κ ουσιαστική η λειτουργία τους, για τα δικά μου ματια.
Ειναι καλό να νιώθεις μια στις τόσες οτι κάνεις μιας μορφής σπιτικό spa με λίγα χρήματα!

Έξυπνο προιόν! Δοκιμή μιας ολοκληρωμένης χρήσης θα σας πείσει εαν σας αρέσει κ εσάς ή όχι :-)





3 σχόλια:

  1. Έχεις ένα βραβειάκι από εμένα....http://beautytipswithligeri.blogspot.gr/
    θα χαρώ να γίνεις μέλος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θέλω πολύ να τις δοκιμάσω κι εγώωω :)
    Αν σε ενδιαφέρει, τρέχει ένας διαγωνισμός στο blog μου. Αν σ'ενδιαφέρει δήλωσε συμμετοχή http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/2012/11/giveaway-shea-d-afrique-only-for-greece.html
    :)
    φιλάκιααα :***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I heard to many good reviews about this products,I must try them.
    I am inviting you to join my Christmas Giveaway
    http://glossylala.blogspot.gr/2012/12/christmas-giveaway-open-internationally.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...