Σελίδες

Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Castalia: Dermopur Creme Solaire Teintee Spf 30

( In Greek )

Καλημέρα κορίτσια :)

Το καλοκαίρι πλησιάζει, ο ήλιος γίνεται όλο κ πιο έντονος, είναι επομένως περίοδος να βρούμε την κατάλληλη αντηλιακή προσώπου.
Το συγκεκριμένο προϊόν αποτελεί εύρημα για μένα, καθώς είναι 3 προϊόντα σε ένα !!! Δείκτης προστασίας, ενυδατική κ μέικ απ !!!!
Γενικώς λόγω ζέστης το καλοκαίρι εννοείται πως δεν χρησιμοποιώ foundation.
Δεν σημαίνει όμως ότι δεν έχω να καλύψω ατέλειες. Γι' αυτό κ οι αντηλιακές με χρώμα δεν ξεκολλάνε από πάνω μου!!! ;)

Η συγκεκριμένη της Castalia αποτελεί κ την αγαπημένη μου!!!! Το 2ο σωληνάριο βρίσκεται ήδη στο ντουλάπι μου!!!!
Είναι oil-free, για λιπαρά-ακνεικά-ευαίσθητα δέρματα !! Πολυυυυύ σημαντικός παράγοντας στις αντηλιακές! Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μία στις εκατό να σας κλείσει τους πόρους.
Έχει Spf 30, ιδανικότατος δείκτης για μέσα στη πόλη, αλλά κ στη παραλία! (ανανεώνεται τοοοοόσο εύκολα μετά από κάθε βουτιά ).
Το χρώμα που δίνει συγκρίνεται με πολλά ελαφριά τύπου μεικ απ προϊόντα!
Δίνει ένα ομοιόμορφο χρώμα, εξαφανίζει δυσχρωμιές, κ καλύπτει ελαφριά τυχόν σημάδια.
Στην περίπτωσή μου, που έχω κάποια  από μια πρόσφατη "ενήλικη" περίπτωση ακμής, χρειάζομαι σίγουρα κ concealer τοπικά, κάτι που δεν βαραίνει με τίποτα το καλοκαιρινό πρόσωπο.
Η υφή της είναι πολύ ελαφριά, κ το αποτέλεσμά της με λίγη τόση δα πουδρίτσα θα έλεγα ότι αγγίζει το ματ !!! Ναι ναι, ματ αντηλιακή ! :)
A! Μυρίζει κ ωραία, αντηλιακό μεν, αλλά όχι τόσο έντονο.


Είναι 40ml κ κοστίζει 16 Ευρώ περίπου από τα φαρμακεία.
Το site της Castalia http://www.castalia-derm.com/ , για να δείτε κ άλλες κατηγορίες της εταιρίας.

Η συγκεκριμένη βγαίνει κ χωρίς χρώμα.
( Να σημειώσω πως το τζέλ καθαρισμού της σειράς είναι επίσης τέλειο, όπως κ η ματ ενυδατική ).

Αυτάααααα :)
Εάν θέλετε κάποια άλλη επισήμανση, είμαι στη διάθεσή σας!!!

Αγοράστε το όσες δεν το έχετε, θα με θυμηθείτε :)  xxxx




2 σχόλια:

  1. Έχω τον ίδιο τύπο επιδερμίδας (εγώ βγάζω και κάνα σπυράκι που και που, δεν ξέρω για σένα) και μου άρεσε απίστευτα το review σου! Θα την δοκιμάσω σίγουρα!!
    Είμαι η καινούργια σου follower.. Πέρνα μια βόλτα από το blogaki μου! Έχω και έναν μικρό διαγωνισμό..

    Πολλά φιλιά
    Claire
    http://notebookofclaire.blogspot.com/2012/04/my-first-giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που πιάνουν τόπο οι επιλογές των reviews μου, παρόλο που είμαι καινούρια στο blogging..
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολυυυυύ !!! :) xxx

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...