Σελίδες

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Froika: Hyaluronic Moist Wash

( In Greek )

Γεια σας κορίτσια :)

Ήρθε ο καιρός κ για τη πρώτη μου ανάρτηση στα ελληνικά. Ο λόγος;;;
Ένα από τα καλύτερα τζέλ καθαρισμού που έχω χρησιμοποιήσει.....!!!! Κ είναι ελληνικό :D

Να σας πω ότι μου το πρότεινε η δερματολόγος μου, οπότε ήταν εξαρχής έμπιστη αγορά! Πόσο μάλλον αφού το δοκίμασα κ είδα πώς μου κάθεται.
Για να γνωρίζετε, το δέρμα μου είναι λιπαρό-ακνεικό, κ το συγκεκριμένο ενδείκνυται για όλους τους τύπους, ( ακόμα κ τους πιο δυσανεκτικούς) κάτι που με παραξένεψε διότι  πώς θα' ταν δυνατόν ένα προϊόν που μπορεί να το βάλει η μαμά μου με ξηρό δέρμα, να κάτσει εξίσου καλά κ στο δικό μου;;;;
Κ όμως!!!

Καταρχάς, μυρίζει δροσιά!!! Λες κ έχεις βγει στο δάσος κ σε χτυπάει ο φρέσκος αέρας στο πρόσωπο :)
Στο παρασύνθημα τώρα... Το βασικό του συστατικό είναι αυτό που κάνει τη διαφορά από όσα έχω δοκιμάσει τόσα χρόνια. Το υαλουρονικό οξύ αποτελεί το συστατικό πού δεν επιτρέπει στο δέρμα σου να ξεραθεί μετά από το πλύσιμο, αλλά το ενυδατώνει επαναφέροντάς το στη βέλτιστη ενυδατική του ισορροπία.
Όσες έχετε λιπαρό δέρμα, μη φοβηθείτε στην ιδέα της ενυδάτωσης, διότι είναι τόσο όσο... Ίσα ίσα για να αποκατασταθεί η υγρασία που έφυγε τρίβοντάς το. 

Λόγω της λιπαρότητάς μου, τα περισσότερα τζέλ για τον τύπο μου είναι αρκετά σκληρά, με αποτέλεσμα να μου ρουφάνε οοοοόλη την υγρασία, επομένως να παράγει το δέρμα μετά ακόμα πιο πολύ λιπαρότητα για να έρθει στο φυσιολογικό του ph.
Μ' αυτό όμως, κάνεις κ την δουλειά της ενυδάτωσης ταυτόχρονα, χωρίς ούτε έναν ερεθισμό! :)

Μην εμπιστεύεστε οπότε απόλυτα τις ταμπέλες του κάθε προϊόντος "για λιπαρά, για ξηρά κλπ"
Σας το εγγυώμαι πως από την πρώτη μέρα, θα νιώθετε πιο σφριγηλό το πρόσωπό σας!!!
Μπορώ να πω πως μετά από τοοοοόσες δοκιμές διαφόρων τζελ καθαρισμού στα τόσα χρόνια, ναι αυτό είναι το προιόν που με κάνει να σταματήσω την αναζήτηση κ να κολλήσω σε αυτό, αγοράζοντάς το ξανά κ ξανά !!! Μέχρι στιγμής το έχω αγοράσει 3-4 φορές? Έχω κ συνέχεια ;-)


 Η Froika τώρα,( http://www.froika.com/ ) είναι μια ελληνική κ μόνον εταιρία, με δερματολογικά προϊόντα για τις ανάγκες κάθε επιδερμίδας. Καλύπτει όλους τους τύπους!
Όλοι οι δερματολόγοι την προτείνουν. Είναι σαν να λέμε η Avene της Ελλάδος. ;)

Το συγκεκριμένο είναι 200ml κ κοστίζει γύρω στα 14 ευρώ, μπορείτε όμως κ μέσω ίντερνετ να το βρείτε με 8 ευρώ, αλλά κ λιγότερο.
Προτείνω στη περίπτωση που αγοράζετε συχνά γαλλικές κ μη εταιρίες όπως εγώ από φαρμακείο, να ζητήσετε να σας βγάλουν μία bonus κάρτα, τα περισσότερα πλέον φαρμακεία ακολουθούν αυτή την πολιτική.
Έχετε κ έκπτωση κ δώρα με την συμπλήρωση κάποιων πόντων :)

Aυτά για σήμερααααα,
ελπίζω να βοήθησα    xxx




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...